9 Şubat 2013 Cumartesi

KIZIMIN TERS TERLİKLERİ :))))))))))).......................

Hafta tatiliniz mutlulukla Huzurla Bereketli geçsin İNŞALLAH .......
Bu gün kafam dünden kalma biraz dağınık ama toparlarım öğlene kadar işler dört gözle beni  beklerler...
Durun bi kahvemi alıp geleyim aaaaaaaaaa Durmayın.... Sizde gelin Beraber içelim... Kahvenin yanında tatlım mutlaka olur ...Tatlı yer tatlı konuşuruz:)) canlarrr kahvelerimizi de içeriz...sade olsun değil mi kahveler? DURUN... Sizlere şu anda aklıma gelen  çocuklarımdan bir şey anlatayım... Ortanca kızım 3  4 yaşlarında babasının gezeği  var... Bir nevi erkekler Günü.... AAA acayip oldu... Neyse gezmeleri diyelim:) Bey amcaları oturmuşlar kızım küçüklüğünde de süslü: )))...
Kimseyi dilemez ne giyecekse tersde olsa kendi giyecek.... Gönlünü edebilirsen ne ala... o günkü olayı hiç unutamam.... Yeni aldığım eşorfman takımın altı üzerine yeni örmüş olduğum elbise dar etekli yün işi elbise... Ayağında ters giyilmiş minnacık ev terlikleri... Sarı saçlarını benim tokayla iki taraf bağladığım çözülmüşşşşş
Kendisi tekrar taramış....  Ama kendince  Benim taramam dan güzel  taç tokası takılmış ...Büyük sıkılırdı girmezdi Fazla hoşgeldiniz der çekilir işi olunca görünürdü
 Ama ortancaaa fenaydı...Neyse giriyor amcaların yanına tek tek hatırları soruluyor...Bunuda
Benden öğrendiği....   Hanımlar hatır sorar yaaa... oda soracak eksik mi olsun kuzumun misafirperverliği  işte sıra Kolonya Şekere geliyor... Bizim ters terlikli ortada... önce kolonyalar... babasının gözetiminde dökülüyorrr... Şişeyi tutacak hali yok ...sıra Şekerde bizimki önce şekere sonra amcalara bakıyor babasına göz atıyor yavrum... Benim kıyamayarak başlıyor ikrama ...( Babada  alışverişe götürür önce onların istediği konur sepete) (eskiden sepet vardı)Yani öyle çocuktular...AAAA...  amcaların yarısına ikram ediliyor bakmış kalabalık...  Diğerlerine dönerek şekerliği eliyle  kapatarak  üyyyyf yeteyyyy diyerek bizim ters terlikli taç tokalı odayı terk ediyorrrr
Ayyy bir gülüşme erkeklerin sesi yankılanıyor ne olduğuna baktım ...Eşim peşi sıra koşturuyor kızım ayıp diye...O oldu Kızım bir daha amcaların yanına hiç girmedi:))))hala daha öyle ikramları evde ablası ve küçük kardeşi yapardı....şimdi evinde eşi ilgileniyor ilk ikramlarla:))))))haaaa ortanca kızım hepsinden cömert ve Bonkördür...nereden geldi aklıma....Haaa Sade kahve dedim ya... Hepiniz buyurursanız şeker tasarrufu olsun:)))))
Ayyyy Keşke hepiniz toplanıp gelseniz ben çokkkk memnun olurum hadi gelinnnn buyurun....eeeee hadi
Gözleriniz gülsün çok yordum sizi hadi dilenin yeni boyadığım sipariş işinede bi bakıverinnnnnnnn........
Güzel motif değilmi



Alttaki örtüler Anneannesinin işleri üstteki objeler Gözümün nuru torunumun doğumunda Hediye olarak yaptıdığım objeler(Ayetel kürsi ve nazar duası)

 Ciğer paremin ilk Ayakkabıları........PAŞA bir duruşu var değilmi...Belli benim oğlummm Başbakan Olacak!!!

 Bunlarda ilk Bayram şekerleri babasının memleketi hataydan geçen ramazan bayramında toplamış benim
Yiğidim Anneside benim için saklamış anneannesi ilk şekerimiz diye getirmişlerdi bende ilklerini hepsini gözümün önünde sergiliyorum  ayakkabıları salonda  aynanın üzerinde şekerle ipe dizdim oda aynamın önünde objenin üzerine sarkıttım ayakkabının içindeki paralar diş buğdayından hatıra ........RABBİM herkese
yaşatsın bu güzellikleri MAŞALLAHLAR hepimizin kuzularına olsun (AMİN)

 Firkete ördüm diktim... buda boyanacak

 Yeni boyadığım işlerim..........

güzel olmuş değilmi...olsun artık yıllardır...hadi Hoşcana Kalınnnnnnnnnn

12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok guzel olmuş el emekleriniz. Ben en çok torununuzun hatiralarini ve onlari saklayişinizi sevdim:) Allah uzun ömürler versin, torunlarızla birlikte size:) Nice hatıralarız olsun böyle saklayacağınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIMM:))İŞTE ELİMDEN GELENLER AYYY ÇOK SAĞ OL GÜZELİM....AMİNNN AMİNN CAANIM DUALARIN ÇOK İÇTEN ÇOK GÜZEL ALLAH HERKESE BU DUYGULARI TATTIRSIN...MUHABBETLERİMLE

      Sil
  2. maşalalh size ve ailenize.birde güzel saklamışsınız.boyamanızda çok şık ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIMSINIZ:)) YAAA ALLAH HERKESE NASİP ETSİN... ÇOK TATLI ÇOK ŞİMDİ BANA ADADE DİYOR BEN ONA KURBAN OLURUM ... SEVGİLER CANIM

      Sil
  3. bayıldımmm..ne kadar guzel bır yazı olmus koşa koşa gelesım geldı kahveye ::aaa lafa bak gelesım geldı :))kızlar ayrı bır alem kucukken yaaa....el işlerınede bayıldımmmm bu arada :)9

    YanıtlaSil
  4. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:))AŞKOLSUN NİYE GELMEDİN...İNSAN GELESİ GELİRDE GELMEZ Mİ ÖYLELERDİ YAAA:))))KÜÇÜKKEN HER ŞEY GÜZELDİ ...YANIMDALAR DI BÜTÜN AİLEM :((

    YanıtlaSil
  5. seni hiç tanımıyorum ama çook tanıyor gibiyim keşke gelebilsem seninle kahve içip tüm dertlerimi yaşantımı ümitlerimi paylaşabilsem sevgilerimle...Merin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERİM...:)BU TEKNOLOJİDEN ANLAMIYORUM... BİR YOLUNU BULA BİLİRİMSEM HABERLEŞİRİZ İNŞALLAH ...YORUMLARINIZ YAZILARINIZ ÇOK CANDAN GÜZELİM BENDE ÇOK İSTİYORUM ÇAYLAARDA KAHVELERDE SİZLERLE OLMAK ...DOSTLUK BURADA KALSIN İSTEMİYORUM...SELAMETLER SİZİNLE OLSUN CANIM ...TÜM GÜZEL UMUTLARINI RABBİM YAŞANTINA YANSITSIN GÜZELİM ...BAKİ MUHABBETLERİMLE

      Sil
  6. Çalışmalarınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Torununuza Allah sağlıklı ve mutlu ömür versin.
    Blogumda sizin için mim var ilgilenirseniz
    http://siyahbeyazbaykus.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)AMİNN CANIM MİMİ YAPABİLİYORUM ARTIK ...GELİRİM TABİ

      Sil
  7. herşey güzel de ne güzel anlatıyorsun yaaa sırıtıyom ki hep.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET ÇOK GÜZELDİ OGÜNLER:):((ŞİMDİ AYRILDILAR... SENDE ANNEN İÇİN ÖYLESİN...KONUŞTUR ANNENİ NASIL MUTLULUKLA ANLATIR ÇOCUKLUĞUNU...CANIM DEEPİM SEN HEP GÜL OLDUMU.......

      Sil