11 Ağustos 2014 Pazartesi

Her insan huzur verir. Kimileri gelince, kimileri gidince.

Hocalarıın hocası üstat NECMETTİN ERBAKAN üstadın talebesi !!!

 CUMHURUN BAŞKANI  RECEP TAYYİP ERDOĞAN Hayırlı olsun görevin...

bir tek TÜRKİYE değil     İSLAM  Alemi icraatlerini  dört gözle bekler...ALLAH yar ve yardımcın
olsun...seni kötülerin gözünden  sözlerinden saklasın
Evlerimizin ve İSLAM aleminin AĞA BEYİ yolun açık olsun
ERBAKAN HOCAMIZdan ALLAH razı olsun...
 nurlar içinde yatsın...
 Hocamızın davası davan olsun.... İNŞALLAH

20 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım.. Bizde ailecek çook sevindik hayırlı olur inşaAllah.. Her insan huzur verir kimileri gelince kimileri gidince.. yani ben gelince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIMSIN :)BAŞIMA TAÇSIN GELİŞİN İNAN HUZUR VERİR HER DAİM...RABBİM HAYIRLI EYLEYE HEPİMİZ İÇİN

      Sil
  2. ay ya düzelsin şu ülke ama ölümler kavgalar açlık işsizlik bitsin. yeni cumhurbaşkanımız kendini düşünmesin ama biraz da bizi düşünsün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM DEEPİM İLETİLDİ:)İNŞALLAH BOLLUK BEREKET KAVGASIZ SAVAŞSIZ OLUR ...ÜLKEMİZ VE BÜTÜN DÜNYA

      Sil
  3. Ülkemiz için memeleketimiz için hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  4. ehamdulillah çok sevindik. Bütün dualarınıza amiinn diyorum. Allah razı olsun paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ŞÜKÜR SAADETİM :))GERÇEKTEN SEVİNDİK MEVLA UTANDIRMASIN KARDEŞİMİZİ...MÜSLÜMAN ALEMİNE HAYIRLI OLUR İNŞALLAH

      Sil
  5. Hos geldiniz, sefalar getirdiniz, gecmiste olsabayraminizmubarek olsun,, ozlemistim sizi♡♥♡♥♡
    Evet gercekten cok isabetli bir secim oldu kanisindayim, vatana milletimize hayirli ugurlu olsun, hatta butun islam alemine, Rabb"im hep hayirda ve guzellikte bulustursun cumlemizi...
    Tatilinizin ve bagraminizin guzel gecmesine pek bir sevindim, hayirli guzel gunleriniz daim olsun, pamuk ellerden opuyorummm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖNLÜ,GÖRÜŞÜ HOŞ AYŞEM:))ÇOK ÖZLEDİM YORUMUNU OKUMAYI ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...SENİN GÜZEL GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM ...AMİN İNŞALLAH HAYATIMIZDA HEP HAYIRLAR OLUR:DUALARIMLA:))

      Sil
  6. Mutlu bir blog bu çok sevdim burayı inşaAllah sıksık görüşürüz. Benden beklerim teşekürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM:)ÇOK ŞÜKÜR MUTLULUĞUM SİZLERLE ÇOĞALIYOR...DUALARIMLA

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. DUALARDA GÜZELLİKLERDE BULUŞMAK DİLEĞİYLE...:))

      Sil
  8. Kimse yok mu geliyorum bulamıyorum neredesiniz merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AZ BİRAZ TEMİZLENMESİ GEREKEN İŞLERİM KALDI:))DUA EDİN GÜLEREK GÜLÜCÜKLERLE GELECEĞİM İNŞALLAH

      Sil
  9. çok doğru aslında söylenen :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil