1 Şubat 2013 Cuma

HAYIRLI CUMALAR...........

Cumanız mübarek olsun hanımlar...
Bu gün kendimi hesaba çekmek istedim ...Sizinle paylaşıyorum okuduklarımı ve düşüncelerimi...
( BUGÜNLER DE DÜNLER İÇİN BİRER YARINLARDI... BU GÜN NE YAPTIM Kİ
YARIN NE YAPACAĞIM )
Şanlı peygamberimiz şöyle buyuruyor....
(EY ÜSTÜN İMAN...BULUNDUĞUN HER YERDE... ALLAH IN SENİ GÖRDÜĞÜNÜ
BİLMENDİR)
Ya rabbim bizi inanç söz iş ve ahlakımızda peygamberlerinin dostlarının yoluna erdir.
 Ya rabbimiz üzerime ( yağmur gibi) Sabır yağdır...
Ya rabbim  kalbime ihlas rahmet ihsan  et...
 Ya rabbim benim günahlarımı bağışla güç getiremiyeceğimi bana taşıtma...
  ALLAHIM rahmetini ve bereketini üzerimize versin inşallah...Bu gün işte ne kadar sabrede bildiğimi...
Günahlarımı ve rabbimin sınırsız affına merhametine rahmetine sığındım... Vereceği inşallah sabır için
Mutluyum ...Öğretici değilim affınıza sığınıyorum...  sadece düşündüklerimi ve okuduklarımı hayatıma geçirmek Çabam ...ALLAH herkese selametlik hidayet sabır versin ...Nefsine yenik düşürmesin..(AMİN)Sadece biraz
görevlerimi ihmal ettiğimde bunalırım... Böyle bir anımdayım..............
 SEVGİLER ...BOL MUHABBETLİ ....SAĞLIKLI....NEŞELİ ...HAFTA SONLARI.........................



2 yorum:

  1. güzel dileklerine çook teşekkürler ALLAH sanada mutluluk versin kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAA NE DEMEK CANIM:))HEPİMİZİN MUTLULUĞU DAİM OLSUN

      Sil