11 Ocak 2013 Cuma

RENKLER ÇOK CANLI DEĞİL Mİ AMA?

İyi akşamlar herkeseeeeee... Çalıştığım zamanlarda kızlarıma hatıra olsun, ilerde antika değeri de olabilir diye çocuklarıma için dokutmuş olduğum kilimi paylaşmak istedim sizlerle...Kilim yün ve kilimin ipliklerinin boyası kök boyası...Bilenler bilir bu tip işlerde çok işler dönüyor, polyester boyalar falan kullanılabiliyor. Ay susayım bennnnn, hadi fotoğraflara bakalım...





Geceniz sağlıklı sıhhatli, birbirimize bolca dualı geçsin inşallah...

14 yorum:

  1. Çok beğendim, maşallah renkler ne kadar güzel...
    Kızlarınız güzel günlerde ve hayırla yuvalarında kullansınlar:)
    Eskilerin herşeyini seviyorum.
    Yününüde kiliminide...
    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AMİNN AMİN CANIM:)BİLMUKABELE

      Sil
  2. ne kadar değerli ve güzel bir hatıra...güle güle kullansınlar inşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELDİNİZ:) EVET GÜZEL BİR HATIRA KALIR DİYE YAPTIRMIŞTIM...ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  3. Kızlarınız güle güle kullansınlar gerçekten güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZELİM ÇOK SAĞOL SİZLERİN BAKIŞI DA GÜZELLEŞTİRİYOR:)

      Sil
  4. oooo harıka kılımlerrrr...mutlulukla saglıkla kullansınlsınlar ınsallahhh

    YanıtlaSil
  5. çocuklarınız çok şanslı bunlar harika ve organik güzel günlerde kullansınlar inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN ORGANİK TARAFINI HİÇ DÜŞÜNMEDİM:)SEVGİLER MERİM

      Sil
  6. Bayılırım kilimlere, benimde var kilimleriiiim :))

    YanıtlaSil
  7. DEĞİL Mİ BENDE BENDE ÇOK SEVİYORUM:)HADİ BİR SAYFA YAPIN KİLİMLERDEN

    YanıtlaSil
  8. çok güzel deeee yazıları daa uzun yazsanaaa. çok gülüyorum kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM DEPP AAAAAA YETERKİ İSTE:) ROMAN YAZMAYA BAŞLARIM SENİN İÇİN:))))

      Sil