4 Ocak 2013 Cuma

Sevgili arkadaşım http://sadevederin.blogspot.de/ beni mimlemiş,teşekkür ederim,ben de zar zor da olsa cevapladım sonunda...Sema arkadaşımızın sayesinde...
1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Çok duygusalım. Duygularım ön planda davrandığım için genelde kaybetmişim gibi görünsem de  hep kazanan olurum çok şükür...

2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Kiminin psikolojik problemleri vardır,   kiminin işine öyle gelir ilgi çekmek ister.Mutsuz insan ilgiyi çabuk çeker. Bazen de insanoğlu elindeki güzellikleri mutluluk için kullanmasını bilmez.Nedenler böyle   uzarrrrr  gider...Mutsuz olan zaten önündeki mutluluğu görünce hasetlenir, çünkü kendisi mutluluğun ne demek  olduğunu bilmemektedir. İşin gerçeği mutlu kişiler de mutsuzluk yollarından geçmişlerdir.Her insan şükretmesini,tevekkül etmesini  bilse mutsuz insanlar diye de bir kavram ortaya çıkmaz.Aslında sorunun cevabı  soruda gizli.Şükür şükür şükür....


3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin birşey var mı?
Ben duygularımla hareket ederim ,keşkem olmuştur elbette...

4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Susmammmmmm, adaleti Rabbime bırakırım ama hakkımı da  savunurum.Osmanlıyımdır biraz ama dozunda kalsın isterim...

 5.Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Yerine göre her şeyim olsun isterim. Açayım biraz ...Evim, arabam... Eh istedim Rabbim'den oldu en güzelleri  çok şükür... Şimdi de bitmiyor isteklerim:) Bol bol sağlık ve bir de yazlık:) Şöyle deniz görsün, torunlarım bahçesinde oynasın. Yavrularım eşleriyle sıhhatli mutlu olsunlar...Torunum başbakan olsun, şimdi olmayan ve hayırlısıyla olacak torunlarım sıhhatli olsunlar inşallah... Aç gözlülüğüm bu kadar:) Ama kimsenin malında mülkünde gözüm olmaz,Rabbim herkese hazinesinden versin... Herkese duacıyımdır...


1 yorum:

  1. Osmanlı ruhunuzu çok sevdim, susmayalım tabi haksızlık olunca:)
    Çocuklarınızla, torunlarınızla ve gelecek torunlarınızla:) mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil