9 Eylül 2018 Pazar

Torunlarımla Geçen Yıllarım...Emek Sevgi Özveri İster Torun Sevebilmek ..............

Evetttt nerede kalmıştık.....2 yıl evvelinde... mutluluk sokağının yasemin kokan kapısının önüne gelmiştim kiiii baktım köküne dikenler sarılıyor dikenler yaseminin köklerine zarar vermesin diyerek eldivenlerle temizliyorum aslında canlarım diken tazeyken(bizim yörede kangal otu deriz)nefis böreği olur(saç üzerinde)ama tazeyken...neyse dedim Sizler her bir şeyleri çook güzel anlarsınız ...... ama sizleri çok özlüyorum...Rabbim şahit özlemlere... sosyal ağ olmasına rağmen ben sizlerde belli bir samimiyet görüyorum ablam deyişiniz teyzem deyişiniz samimiydi...evet canlarım merhaba deyip gidiyorum malum okullar açıldı...ilk torunum Yahyam bu gün okullu oldu maşallah tahsil hayatı başladı paşamın kreş günleri bitti Rabbim herkesin kuzularına zihin açıklığı versin...(AMİN)...Sizlerinde haberini verin bana yorumlarda inşallah... Zeynep Reyyanımı kreşe göderecek yaşına kadar Afyon Aydın arasındayım hatta Afyonu kapatıyorum bir müddet Eşimde emekli oldu küçük kızımla gidecekler...(aa evet )bak küçük meleğim okuyunca alınacak:)))benim küçük kuzum da öğretmen oldu şükür... ataması yapıldı görev yerine çağrılacak inşallah ...Rabbim herkesin Annesine Babasına yaşatsın bu mutluluğu...evlatlarımızda Devletine Milletine İslama faydalı insan olsunlar. Bizlere de saygılı evlatlar...Artık üç kardeş de öğretmenler hamdolsun ALLAHıma... canlarım hepinizin blog canlarımın gönlündeki güzellikleri yaşatsın RABBİM sizlere ...(AMİN)


bloguma evime döneyim inşallah ALLAH sağlık verirse çoook güzel paylaşımlar düşünüyorum sizlerde bloglarınızı bırakmayın....blogun sayfalarının ve paylaşımlarının belli bir asaleti duruşu yayını var efendim...sizleri Kocaman Kocaman kucaklıyorum hoş kalın ALLAH a emanet...SELAM ve dualarımla:)............Sizde dua edin bana şu bahsettiğim dikenler ya çürüsünler veya taze kalsınlar işe yarasınlar..................kusura bakmayın... Annene blogu ve yazıları yazım hatalarımla okuyun beni hoş görün oldumu:)))) Sevilenlerim..............  Bilhassa yorumlarıma merakla neredesin diyen candan dostlarıma sevgilerimi iletiyorum...:)))))))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder