29 Mart 2015 Pazar

CANLARRR!!!!! İŞTE GELDİMMMMMM:)))))Gecenizi Huzurla Sağlıkla Geçiriniz Efendimmmmm

Uzunca bir zaman oldu sizlerle sohbet etmeyeli çok  çok özlendiniz  tarafımdan bilesiniz
Sağlıkla döndük şükürler olsun (ALLAH)hıma hamd olsun ...bundan sonra sık sık görüşeceğiz İNŞALLAH...ağaç dalları  evimizi şenlendiriyor el işlerime canlılık katıyorlar ...Bahara ulaştık,,,
bahar hepimize neşe mutluluk bol kahkahalar getirsin hepimize efendimmm:)))üzerimde yorgunluk  ve uyuşukluk var... ama  fazla oyalanmalarına izin vermeyecek gibiyim..................hadi yeni başlanan işler sizlerin eleştiri ve yorumlarınıza bırakılıyor


evimizde bahar çiçekleri açıyor ...canlar birbirimize dualar edelimmi?? huzur çiçeklerimiz hiç solmasın(AMİN)

yeni işlerim  madam coco havlularının değişimi:)))))

 bu gün havlu kenarına iğne oyası başladım... her ilmeğine ümidimi umudumu şükrümü düğümlüyorum:))))ve güzel kızıma yapıyorum ...güzel günlerde kullanması dualarıyla

 yorumlarınızla güç verin bana:))yapacak çok işlerim var


 Geceniz sıhatle geçsin MEVLAMA emanet olalım İNŞALLAH..............:))))))))))))))






4 yorum:

  1. Hosgeldin ablacim özledik seni ne iyi oldu yazman bi bilsen..dualarina amin yaptıklarına kolaylıklar dilerim mis mis Öpücükler gönderiyorum ellerinden yanaklarından öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANN SEVGİM :)ABLAM BENDE SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM...SENİN O DURU BERRAK DUALARINA İHTİYACIM VAR ...GECE DUALARINDA HATIRLAYIVER KUZUM ...BENDE SENİ KOÇAMAN ABLA SEVGİSİYLE SARIYORUM ...RABBİM YOLUNU AÇIK EYLESİN

      Sil
  2. SEVGİLİ DENİZ DERİN GÜZEL OLAN NE POSTMU ? DÖNÜŞÜMMÜ?)))SEVGİLERİMLE ...İNŞALLAH GELİRİM

    YanıtlaSil