25 Kasım 2014 Salı

TEK KULLANIMLIK MİSAFİR HAVLULARIM


Kış akşamlarından sıcacık merhabalarrrrrrr....:))))))))))))))).havlular benim değil tabiki:))))
kızlarımın efendim .......... yaşları ne kadar büyürse büyüsün onlar Annelerinin küçük kızları,,,,,,,
nasip kiminse o kullanacak sağlıkla İNŞALLAH.... yazın afyondan aldığım coco havluları  seviyorum ( mademe coco) ürünlerinin bazılarını...  bu havlularda sevilerek alınmışların arasında... ben kızlarıma yapıyorum kullanmaya kıyamam... ama onlarda bana alırlar evimize özenirler ALLAH yollarını açık eylesin kötü gözlerden saklasın (AMİN)
yapılanlara bir göz atarmısınız:)))))))))))))


 birde uyduruktan nakış atıldı birer köşelerine yakın fotoğraf siz canlar için yapmak isterseniz diyerek

 iğne oyasının pıtırçıkları:))))

 dört adet efendim...
 kumaş boyası ile yaptım pullar kumaşın kendi dokunurken uygulanmış kenarına dantel mi uygulasam ?iğne oyası mı yapsam? fikirlerinize açığım yardımcı olurmusunuz lütfen!!!

 kenarları zürafa oldu iş sizlerden öneri bekliyorum İNŞALLAH...

 evet hiç vazgeçemediğim sabah 9,10 arası sade kahvem...öğleden sonra gezmem yok evde takılacaksam sıcak suya sıkılmış karanfilli limon suyum mutlaka el işlerime eşlik eder mis gibi  karanfil kokusu   ve ağzınızda hoş aroma yudumlarıyla tavsiyemdir can dostlarıma
tarif:::kaynayan suyu bardağa koyun içine 2,3 adet karanfil ve birtane limonun suyu ben şeker kullanmam şekerli sevenler kullanabilirler içimi çok hoş olur yudum yudum:)))şımartın kendinizi efendim
evet kenarları kıvrılmaya çalışılan kumaş... krep demor... iğne oyası uygulanacak kenarlarına    

Sevgilerimi Muhabbetlerimi bırakıyorum......kahkaha sesleriniz çınlatsın evlerinizi
ALLAHA EMANET ............................



10 yorum:

  1. Sevgili Banu Abla (banuca.blogspot.com) firkete işi oya yapıyor, firketenin kumaşa geçmeyen, boşta kalan kısmını sizin örtüdeki pullarla örüyor. Yani firketenin bir bacağı pullu yanılmıyorsam. Çok yakışır diye düşündüm. Şimdiden kolay gelsin. Kızlarımız da güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELDİN DEĞERLİ KARDEŞİM:)TAMAM TEŞEKKÜR EDERİM...BENİM ESKİ POSTLARIMDAKİ FİRKETELERİN MODELLERİNİ BANA SORMUŞTU SEVGİLİ BANUCA KARDEŞİM...SENDE GÖZ ATMAK İSTERMİSİN...SEVGİLERİMLE

      Sil
  2. mademe coco bu havluları görmeli. değeri kaç katına çıkmıştır bilemem böyle senin ellerinde güzelleşince ablam. emeğine sağlık. çay tarifini deneyeceğim nasip olursa. tavsiyeye gelince gönlünden ne gelirse . sen bu işlerde çok iyisin gerçekten. emeğine sağlık. sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...GERÇEKTEN DENE İNSANI FERAHLATIYOR...İNŞALLAH OLACAK BİR ŞEYLER ÇOK SAĞ OL... GÜZELİK SEVGİLERİMLE ALLAHIMA EMANETSİN

      Sil
  3. ayyyy maşallah maşallah bunlar süs olsun bence kullanılmasın bakılsın arada çıkarılıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENDE KUZUMSUN SANA DA YAPARIM:))AMA KULLANMAN ŞARTIYLA TEYZEM:)

      Sil
  4. Nasıl özenle işlemişsin onları.bayıldım abla:)ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM FEYZAM :))SENİN İŞLERİNİN YANINDA BENİM YAPTIKLARIM BİRAZ KOMİK :)ÇOK SAĞOL CANIM

      Sil
  5. Bence basit bir iğne oyası daha zarif durur.

    YanıtlaSil