16 Mayıs 2014 Cuma

RABBİM RAHMET EYLESİN...KALANLARINA UZUN ÖMÜRLER VERSİN..........

Mevlanın imtihanı olmasaydı  
 azalanı ve biteni yerine yenilerinin alınmayanları sıradan ve varlığı alışılmış nimetlerin yokluğunu  nasıl izah ederdik(yokluk ve varlık )imtihanı olmasa...NE KADAR ÇOK DA OLSA DERDİN    VARDIR BİR BİLDİĞİ DERDİ VERENİN
Bazı zamanlar günler vardır kara bulutlar çöker üzerimize ışığımızı günümüzü keserler...üzerimize üzerimize gelir dünya kararır sanki ...güneşli günlerin ışığını kessede kara bulutlar güneşi yok edemezya
depremler ürkütücüdür yok eder... ama bilirmisiniz yer altından  insanlara şifada getirir...İNŞALLAH kara bulutlar ülkemize tez zamanda yağmur ve güneşi getirir...HER ŞERDE VARDIR BİR HAYIR

 ben sizlere mandalina  portakal ağaçlarının çiçeklerini resimledim şimdi çiçekteler misler gibide kokusu var
lakin bir şeye şahit oldum dalından çiçeği kopardığında artık kokusu yok ...o mis kokudan eser yok...ağaçındaki koku insanın genzinde uzun zaman tatlı kokusu bırakıyor
 işte bunlar RABBİMİN bizlere şifa ikramı...şükürler olsun MEVLAMA
 dallarında çiçekleri harika inci takınmış gibiler
 bu güller kızımdan dün benim için almış...yavrum gül verenin salih kişiler olsun...........

 yeni bitirdiğim iğne oyası yazma  desenlerine ve renklerinin canlılı işimi çabucak bitirmeme vesile olmuştur...

aydınlık ferah güzel günlerde merhabalaşalım İNŞALLAH MEVLA  sabır ve sükunetlik versin


8 yorum:

  1. Çok güzel dile getirmişsin yüreğine sağlık.. Rabbim katından bizlere metanet versin imtihan edilirken çok ihtiyacımız oluyor.. İsyan eden bir yürek ve dilden Rabbime sığınırım.. Oyaların çok güzel resimlediğin ağaç ve çiçekleri de..benim içinde kokla betonarmelerin içinde unuttum o güzellikleri..

    YanıtlaSil
  2. Amin ins. Sinav zamanlarinda sunu unutmayalim arkamazda Allahin rizasi varsa tum zorluklara karsi hayirli bir seyler cikarabiliriz. Allahin rizasini hep kazanan kullar oluruz ins. Cicekler de cok guzel. Onlar da canli ve koparildiklarinda kokularinin kaybolmasi da bunu en iyi kanitlayan ayrintilardan biri olsa gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN...BEN KENDİMCE BİLİMSEL OLANINI SÖYLEMİŞTİM...BU GÜLLER İSPARTA GÜLLERİ DEĞİL...SÜS GÜLLERİ KESİM GÜLLERİ AMA BUNLARINDA TABİ Kİ KENDİNE ÖZGÜ KOKUSU MUTLAKA VARDIR...ANNENİN GÖNLÜNÜ ALMA ADINA SATIN ALINMIŞTIR...SELAMETLE

      Sil
  3. ne kadar güzel bir yazma öyle:) ah bu anneler sağolsunlar benim annemde öyle çeyizime ne yazmalar yapmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM...SİZLER ÇOK YAŞAYIN İNŞALLAH... GÜLEREK KULLAN YAVRUM SAĞLIKLA

      Sil
  4. dilin ne güzel amaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) SEVGİLİ DEEPİM...BENİMKİSİDE OLACAK OLACAK:)))

      Sil