24 Şubat 2014 Pazartesi

KÜÇÜK KIZIMIN OKUYUP TAVSİYESİ ÜZERİNE OKUDUĞUM KİTAP..........

HAYIRLI AKŞAMLAR..........:)))))))CANLAR.................
çok güzel bir nimet anneler babalar için tavsiyede bulunabilen evlat ...helede böyle tavsiyeler beni çok bahtiyar eyliyor ...handolsun mevlama mantıklı saygılı çocuklarım var şükürler olsun sana ALLAHIM...
canlar üslüp ve kitapta kullanılan kelimeler  ve birbirine bağlamları çok hoş bir anlatım... okuyun derim...
ilk önce başladığında bu ne diye bilirsiniz ama sayfalar aktığında ...anlatılamaz okunur... bir tek insan oğlunun yaratılış tarifini değil cihanı anlatmış diyebilirim......okuyun lütfen.......:)))))))) bu arada başladığım ve bitirmiş olduğum dantel havlu kenarı elişim ....ben vazgeçemiyorum havlu kenarlarından :))))

güzel kitap okumanızı tavsiye ederim.............

kızım okuldayken örülüyor...hafta sonu evde işlerimizi ayarlarız gezerizzz biz hanımlar:))
modelini mutlaka biliyorsunuzdur ama bilmeyenler çıkartabilsinler diyerek yakın çekiverdim fotoğrafını....

 geçen hafta sonu sizlerle paylaşmıştım nişandaydık izmir bergamada bu hafta sanu kızımla cumartesi  izmir hatayda  oh misler gibi yürüyüş yaptık evimize gelirken taze bakla aldık yoğurtlusunu çok severiz:))annesi pişirdi afiyetle yiyeceğiz....... 

 pazar günümüz kahvaltımızı evimizde yaptık alışveriş mağazalarını gezdik indirimler çok albenili:)))hafta içide herkes işine sağlıkla sıhatle........:))))))

 bu da havlu kenarının bitişi:))))))))esen kalınnnnnnn iyi akşamlarımız olsunnnnn ...
 BAKİ  MUHABBETLERİMLE  efendim





8 yorum:

  1. Ne mutlu canım sana kitap okumayı güzel aşılamışsın demek (maaşallah),inşaallah benim kızımda okumayı çok sever,dantel de çok güzel,ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞAALLAH SENİN KIZINDA SANA TAVSİYE KİTAPLAR SUNAR SANA...TEŞEKKÜR EDERİM CANIM

      Sil
  2. maasallah ne guzel hayirli bir evlat sahibi olmak. alkah bize de nasip eder ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM....İNŞALLAH SİZLERDE GÜZEL GÜNLER GÖRÜN

      Sil
  3. Allah'ım nazarlardan korusun. ne mutlu size evlatlarınızla ne güzel vakitler geçiriyorsunuz, özeniyorum, benim yavrularım daha küçük inşeAllah onlarda büyüdüğünde herşey çok daha güzel olur. kitap tavsiyenize bir bakacağım, havlu kenarıda çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM KARDEŞİM...HAMDOLSUN RABBİME...İNŞALLAH GÖRÜRSÜNÜZ:)SENİNDE ANLATIMLARINDAN MAŞALLAH KIZLARINA RABBİM AK YAZI YAZSIN...TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. :) kitap el işi her şey güzeeeel. ama ilk paragraf daa güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. OKUDUĞUNA ÇOK SEVİNDİM:))

    YanıtlaSil