11 Mart 2013 Pazartesi

Değerlendirme...çok yoruldum çok

 Merhaba!!!!hanımlar o kadar çok işimin arasında bu gün kendime lastikli toka yaptım Malzeme:))))))yazıyorum  eski çorap boğazı kesilir evde okul önceci kızınızın nasıl olup ta unutup gittiği boncuklar kavanozuna elinizi atarsınız bir mağazalar zinciri olan mağazadan almış olduğumuz kazakların penyelerin kurdela sı her zaman onlar diker ben makaslarım ama atmammm..........efendim delikızın çaputu gibi bağladım işte oldu.....sakın...sakın  istemeyin sipariş almıyorum:))))))çok oyalıyordaaaa
(dostlar torunum büyüyor maşallah çok akıllı olaçak bu gün üzüntülü konuştum şakadan bana nasıl kızdı yapma öyle diye çok özledim kuzumu:(((((

 aaaa bak küçük kızımında takı malzemeleri var hadi ben dökeyim onlarıda:))))ne güzel hep onlar benim malzemeleri kullanıyorlardı hoşmuş:)))kızlarının haberi olmadan almak

Haydi sağlıkla kalınnnnnnnnn.........

4 yorum:

  1. çocukluğumda bunu takmışlığım var.anneciğim belki boncuk takmazdı ama saçımızı tutturuverirdi.ee üç kız olupta toka yetiştiren varmıdır.beni eskilere götürdünüz.Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİLİRİM BİLİRİM:))O ALEL ACELE MARİFETLİ ANNELERİN MARİFETLERİNİ...BENDEDE 3 KIZ:))

      Sil
  2. değişik olmuş canımm çok beğendimm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET:))GÜZEL OL KULLANABİLİRMİYİM BİLMEM

      Sil