5 Kasım 2012 Pazartesi

Kızımın Küçük Bahçesine Bahar Geldi...

Hepinize  Mutlu Bir Hafta Diliyoruuuuum!Diye hazırlamaya başlamıştım bugünkü postumu.Burası bağımlılık yapar cinsten sanırım:)Sabahtan başlamıştım zihnimde taslak oluşturmaya ve elimdeki fotoğraflarla birlikte atıp başlığı yazmaya başlamıştım.Ama gelin görün ki fotoğraflar istediğim gibi çıkmamış:(Daha sonra inşallah paylaşacağım sizlerle...





 Kızıma menekşe almıştık,rengarenk...Seramik saksılara tanzim ediverdim...





  Menekşeler çok güzelmiş...


 

Bir saksımızın bitmiş hali:)










Size daha önce bahsetmiştim,balkon saksılarına soğan ve maydanoz ektiğimi.Büyüğünce fotoğraflarım da demiştim İlk mahsüllerimizi topladık bile...




Dış cephe boyası yapılırken apartmanın saksılar boya olmuş.Kızım atacaktı onun için.Ben de attırmamış;soğan,maydanoz dikmiştim.Yazıma başladığım gibi son vereyim:)Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.Görüşmek üzereee...
,

17 yorum:

  1. Selamlar. Afyonlu bir bloger daha bulmak ne güzel. Aslında ben daha önce de bir şekilde gelmiştim buraya. Ama şimdi izlediklerime bir kaydedeyim de, kayda değer hemşehrimi ihmal etmeyeyim:) Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de selamlarımı gönderiyorum sizlere...

      Sil
  2. O soğanlar ne de tatlı gelir şimdi yerken dimi :) Geçen yıl her yemeğin yanına koparıp yemeye doyamazdım.Bende ekeyim diyorum ama geç kaldım sanki bu sonbahar...
    Menekşelere bayıldım o kadar çok severim ama bir türlü evde yetiştiremedim hala,her çiçek her eve gelmez dediler di o yüzden artık uğraşmıyorum bende..Bu arada maydanozlar büyüyecekmi onu da merak ettim şimdiden :)
    Sana da gönlünce mutlu bir hafta olsun inşAllah canım
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüğünce onları da fotoğraflarım inşallah:)Daha önce evim sera gibiydi benim,çocuklar büyüğünce bakımlarını tam yapamadım,dağıttım ben de..İnşallah kızımın evinde de tutar menekşeleri,sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  3. bu fotoda çok güzel :)

    buda benim bloğum inş.beklerim
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. geçen kış boyu balkonda saksılarda yetiştirdiğimiz maydanozu yedik:)
    soğan da denemeliyiz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin bence de.Biz de soğanlarımızı yedik,inşallah maydanozlarımızı da toplarız:)

      Sil
  5. Mor menekşenin rengine bayıldım. Çok güzel. Ben de baharatlarımın hepsini balkonda yetiştiriyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharat ben de deneyebilirim,güzel bir fikir aslında.Kızım da çok beğendi,sizin gibi mor olanını:)Sevgilerimle...

      Sil
  6. çok güzel menekşeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. fikirvermesiadina bloguma misafirliğe gelmişsiniz, hoş geldiniz:) Ve güzel yorumunuzla beni mutlu ettiniz.
    Ne kadar güzel görünüyorlar. Çiçekleri çok seviyorum ancak bakımları konusunda pek bir fikrim yok. O yüzden ev çiçeği henüz hiç bakmadım. Geçen hafta ağabeyim Spathiphyllum (barış çiçeği diye de bilinirmiş) hediye getirdi ve ilk denemem olacak:)
    Sevgilerimle...
    not: ayrıca daha çok el emeklerimi paylaştığım diğer bloguma ve hatta çekilişime beklerim, arzu ederseniz:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/11/9-cekilisime-hepiniz-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
  8. NE GÜZEL VE İNCELİKLİ BİR HEDİYE HELEDE KARDEŞTEN OLUNCA DAHABİ GÜZELLEŞİR EVİNİZE UĞURLAR GETİRSİN AĞZINIZIN TADI EVİNİZİN NEŞESİ DAİM OLSUN TEŞEKKÜR EDERİM NAZİK DAVETİNE İCABET EDECEĞİM HEMEN MUTLU KALIN

    YanıtlaSil
  9. bana yazdığınız yorumdaki iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum sanal ortamda olsa insanlar kendilerini belli ediyorlar bence sizinde blog isminiz gibi mutluluk saçtığınıza inanıyorum şimdi izlediklerime ekledim sizi hoşçakalın

    YanıtlaSil
  10. HOŞ GELDİNİZ :)TATLI YORUMLARINIZ İÇİN CANI GÖNÜLDEN TEŞEKÜR LERİMİ VE SEVGİMİ GÖNDERİYORUM SİZE

    YanıtlaSil