14 Ekim 2016 Cuma

Geceniz ve Sabahınız Hayrola İnşallah

Allahın Selamı Üzerinize olsun inşallah can dostlarım........gecenin bir vaktinde saat1.48 uykuyu afyonun kalesine uçurdum:)uçmaların sebebleri çok ama şimdi hiiiiiç açılmasın dertler dasalar:)))))dertlerimi torunlarımla kahve içerken paylaşacağım artık:))))gülersiniz belki onların yaşlarına ama ben beklemede çok çok sabırlı bir insanım... kızlarımda kahkahalarla gülüyorlar bu duruma anneeee iç dökmelerin torunlarınamı kaldı diyerek olsuuuunn şunun şurasında kaç yıl kalmışkiii:?? ........oğul torunum 5 yaşında kızım pamuk şekeri 4 aylık ...ne kalmışkiiii anneanneyle dedeyle kahve sohbetlerine değilmi:)))))))))))o günlerinide gösterir RABBİM sağlıkla İNŞALLAH.....canlar bilgisayarda gezinirken:)))))bakınn bakınnn şimdi sosyal anneanneye sosyal ağlardayımm hah oooo afili oldu valla bu yazı bee::)))) bilgisayarda gezinirken büyük üstatlar Necip fazıl,Mehmet Akif Ersoy
şairlerimiz Arif Nihat Asya,Abdurrahim Karakoç...bu gün kimler olduklarından başlayıp şiirlerini bile okudum uyku kaçınca böyle oluyor galiba yaşda ilerleyince neyi ne zaman yapacağı belli olmuyor ben gibi anneannelerin:)))))neyseee hamur mayalayıp kızartma yapmadım onuda yapabilirdim gecenin bu vaktinde patateslimi olsun peynirlimi diyerek:)))) oturup dikkatli bir şekilde şiirlere şairlere takıldım............. Allah hayreyleye sonumu.......yolumu kestiler okuyup prf da olabilirdim falan dersem yakında öyle yazılarımıda okuyun ne olur destek verin yorumlarınızla evdekilere havamm olsun özellikle( eşime ):)))))))))ama ciddi okudum
okuyup takıldığım ve hepside hoş sözler şiirler....  hoş  sözü kelimesini bile kullanmam benim haddim değil... manaları derin ve hikmetli veciz sözlerini okumak şiirlerini hazmederek okuyabilmek muazzam sanaat feyz anlama gücü ister ...ben nacizane okuyorum ...sizlerinde müsaadelerinizle bir iki tane (alıntı) postu paylaşmak istedim...........

                     iki çeşit insan vardır zaman geçtikçe hatalarıyla yüzleşen zaman geçtikçe yüzsüzleşen ile ilgili görsel sonucu

Ahmet Yesevi hazretleri::Buyurdu ki: Ey dostlar! Sakın ha cahil olanlarla dostluk kurmayınız.?
Gönlünde Allahü tealanın aşkını taşıyanlar dünya ile tamamen alakalarını kesmişlerdir. Bunlar halk içinde Hak ile olurlar...

                   necip fazıl kısakürek kapak sözleri ile ilgili görsel sonucu
Necp Faazıl Kısakürek

Geceleriniz günleriniz mübarek ola canlarım..........artık uykuya gidiyorum:))))ALLAHA EMANETSİNİZ DUALARIMLA KALINNNNNNN..............



9 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar ablacım:)
    Sözler güzel söyleyen güzel nasiplanmak gerek inşallah Allah nasip etsin gafletimiz büyük dünya koşup gidiyor deli gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABLAM GÜNLERİNİZ SAĞLIKLA HAYIRLA GEÇSİN:) BİLGİLER SİZLER KADAR OLAMAZ BENİM KİSİ GÖNÜL YARESİNE GÖZ HÜZNÜNE BİR CİLA ...AYNEN CAN KIZIM AYNEN RABBİM UYADIRSIN GAFLETTEN

      Sil
  2. Maaşallah teknoloji annaneleri devri ;) ins torunlarınızla hoşsohbet anılarınızı da okuruz burdan. Saydığınız şairler usta şairler her bir dizelerinde ne anlamlar saklı. Maasallah Allah azminizi arttırsın. Bir de patatesli olsun..... ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EH ÖYLEDİYELİMMİ:?))AMİNN İNŞALLAH... CANSIN KUZUM...EVET GERÇEKTEN...BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE KIZIMHEMEN BUYUR GEL:)SELAMETLE AL KUZUNU KUCAĞINA SEVGİLERİMLE

      Sil
  3. çok güldürükçüsün sen yaaaa neşelendim vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMA YETER DEĞİLMİ HEP HÜZÜN HEP HÜZÜN BOŞ VERELİM BİRAZDA KAHKAHA OLSUNN CAN:)

      Sil
  4. sizin hoş yazılarınızı tatlı iç döküşünüzü tebessüm ederek okumayı özlemişim iyi geceler...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)BENDE SİZLERİ ÖZLÜYORUM :))EVET CANN HAYAT MAALESEF GÜLÜK GÜLİSTAN DEĞİL HERKES GİBİ CAN SIKICI OLAYLAR BENDE KENARINDAN KÖŞESİNDEN SİZLERLE PAYLAŞARAK PSİKOLOJİYİ DÜZELTMEYE ÇALIŞIYORUZ:))))DUALARIMLA İYİ GECELER TATLI CANN:)

      Sil
  5. Necip fazılın en sevdiğim sözlerinden . Ne kadar haklı ne kadar doğru.

    YanıtlaSil